AlyaaSrmrt kiloyu aya gore degerlendirmek yanlis bana gore. bebegin dogum kilosu , anne sutu mu yoksa mama mi yiyor , aylik aldigi miktar , boyu , dogum haftasi vs hersey onemli. benim kizim 2250 dogdu. 2 kez sarilik gecirip isik tedavisi gordu. hastaneden ciktigimizda 1950 gramdi. ilk ay 1900 gram aldi. normalde 1 ayda bu kadar cok kilo almak saglikli degil ama benim bebegime gore normal demisti doktorum. suan 6 aylik 7400 gram kimine gore normal kimine gore az. onyuzden bebek saglikliysa takilmamak gerekiyor. en iyi degerlndirmeyi cocuk doktoru yapacaktir. benim ust komsumun oglu sadece anne sutu aliyordu kilosunu tam bilmiyorum ama cok kiloluydu 6. ayda doktoru diyet liste verdi mesela. cok kilo da iyi degil az kiloda . endiselenmekte haklisiniz