🥶bizde yeni yaşımıza girdik üstten 4 cü çıktı diğerleri yolda kan sayımımız vardı şükür değerleri iyi çıktı doktor agzına bakınca üst dişler birden çıkıyo dedi iştah kaybı olur yemez uyumaz üsteleme dedi tabi gelin bide bu durumu bizlere sorun 😩bi hafta dır sabrımla sınanıyorum resmen yiyen çocuk olasan seçici oldu ki her dişte aynı sorunlarıyla günlük ne vericem diye şaşırıyorum