Canım merhaba hiç doktoruna sordun mu bu durumu seni korkutmak istemem ama bnm küçük kardeşimde hiç ağlamıyodu sadece uykusu gelince yalandan ağlıyodu bn 10yasındayken doğmuştu bnm bile çocuk aklım neden ağlamıyo diyip duruyoduk ağlasın diye başında bekliyoduk millet akıllı işte ağlamasın diyip geçiştiriyodu babamlar 3.çocuk olunca normal değil doktora götürelim demişlerdi iyi bi doktor bulup götürdüler kardeşimde ince motor geriliği varmış 2bucuk yasında zar zor anladılar zihinsel bi sıkıntısı yok ama suan denge problemi var 18 yasında bebeklikten beri yürümesi için fizik tedavi görüyo.yürüyo ama dengesi hala problemli amacım seni korkukmak değil kötüyü çağırmayalım ama bence kimseyi dinleme arastır bi doktora götür bunlara bakan proflar anlıyo bunu bnmde bebeğim çok küçük bn doğar doğmaz herseyini bu yızden kontrol ettirdim bosvermeye gelmez güle güle büyütün inşallah ❣️🥰