Smyetugra ortopedik ayakkabı giymesini söyledi bize. Kış zamanı gitmiştik, üşümesin diye ayağında panduflar vardı. Kesinlikle böyle yumuşak şeyler giydirmeyin sadece çorap veya yalınayak dursun dedi.
ayakkabısı da ortopedik bebek ayakkabılarından olsun demişti. Henüz başka bir müdahale yapmıyorlar galiba, büyüdükçe düzelebilirmiş.