Daha önce aynı ayda başka bir arkadaş bebeğinin 7000 üstü kilosunu paylaşmıştı ve normalmidir diye sormuştu. Ama linçleyecekler gelmesin demeyi ihmal etmemişti. Sonradan çok eleştirildi. Hiç şık olmuyor hanımlar böyle bebek yarıştırır gibi. Bebeğinin Kilosu yetersiz anneler çok ama çok üzülüyor bilesiniz.