Melekim123 canim ben ordan geçen sene bi tunik almıştım çok beğendim tam resimdeki gibiydi. Kışın da kadife elbise aldım üstümde gören herkes çok beğendi yalnız kargolari geç cikariyorlar biraz ama ben memnun kaldım yanı, kumaş özelliğine mutlaka da bak canim