Omerinannesi342 Bebeğim 10 ay 7 günlük. Saat 20:30 gibi gece maması yapıyorum ona kendi sütümle birde hipp organik yulaflı ile. Sonra uyandığında su veriyorum yine uyuyor bazen dişler yüzünden uyumuyor. Siz nasıl besliyorsunuz bebişlerinizi
0401emir Omerinannesi342 ben 10 aylıkken gece beslenmesini kestim. Saat 8 bucuk gbi mama verıyordum. Uyanınca sadece su. Ilk zamanlar huzursuzlandı ama alıştı şuan 18 aylık akşam yemeği son öğünümüz oluyor. Mama olayıda bitti.
Dn123 Omerinannesi342 7 ay 21 gunluk. Iki uc aydir gece beslemiyprum ama soyle yapiyorum eger erken yediyse 9 10 gibi 1 2 gibi mama veriyorum birdaha 8 gibi falan yiyor
1Dost Omerinannesi342 gece beslenmesini kendisi kesti. Normalde gece 11 de mama içerdi sabah 6 7 gibi Mama icin kalkardı. 10. Ay itibariyle kalkmamaya başladı uyanırsa bende su veriyorum
Kereminannesiii Omerinannesi342 benim oğlumda on aylık normalde emziğini çekmesinden anlardım acıktığını bu ara emzirmek istediğimde birkaç kez çekip bırakıyor. Gece beslenmesini kendi kesiyor artık sanırım
Omerinannesi342 0401emir benim oğlum da alıştı ben merak ettim acaba yanlış mı yapıyorum diye aç kalmasın da 🙄