İyi geceler 😊 hanımlar çamaşır makinamdan memnun değilim değiştirmek istiyorum. Var mıdır memnun olup marka/model önerecekler ?? Bu makinamdan çok çektim. Boşuna deterjan, elektrik harcıyorum 🤦♀️beyazları sakız gibi çıkartıyor derler ya 👻 aynen o performansta bir makina arayışındayım. Değerli yorumlarınızı bekliyorum 💃 sevgiler