Bebeğim 1 Ağustos da bir yaşın gircek doğduğundan beri 2 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu geçirdi sonra iki kere daha geçirdi o zaman dam beri iştahı hiç düzelmedi 😔 ekgıdaya başladıktan sonra kusmaya başladı çorba filan yedirirken doktor ya zorladığın için ya da reflü dedi ilaç kullanıyoruz neyse bişey yedirirken kusmasına alıştım da iki gündür birşet yedirmeden yani yediği şeyin üzerinden iki saat geçmesine rağmen kusuyo napcam şaırıdm çok üzülüyorum zaten zayıf iştahsız 😔