Bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olucak. 1. Ayından beri beslenmek istemiyo emmiyo. Emmek istiyo ama ememiyo cok gazlı bir bebek. Biberonla sağıp veriyorum onu bile zorla içiyo. Yani beslenmeye başladığı an bacaklarını ittirip feci şekilde ittiriyo çok ağlıyo. Yediğim birşey mi dokunuyo acaba. Alerjik mi dicem ama bi belirti yok sadece arada gürültülü mukuslu kaka yapıyo. Onun dışında kakada kan vücutta bi belirti yok. Bugün o kadar az beslendiki üzülüyorum 🙄😐😐