Tugcenur61 5,5 aylık oğlum geçen hafta cumartesi sünnet olduk.1. Hafta böyle sürer. Kremini sarı suyunu ihmal etmeyin. Hâlâ karton bardak koyuyoruz. 10 gün kadar koyun dedi doktorumuz. Benim oğlumda dönüyor, 5 gün doğru düzgün uyumadım doncek diye. 1 hafta basını bekliceksiniz dönmesin diye. Çabuk iyilesiyolar merak etmeyin. Geçmiş olsun.