Ikrazumra19 kizlar 2.5 ay once 2. sezeryanimi oldum neyse bu hafta icinde 2 dwfa kanama oluyor mesela camasirdimda leke oluyor ve pecete silince geliyor 1-2 oluyor tekrar geciyor sizce korkucak bir durym mu normal mi basina gelen varmi merak ettim