Kızlar 1,5 aylık bebeğim var gündüz uykusu pek yok yani yarım saat yada 1 saat şeklinde 2 kere uyuyor o yüzden akşam olunca çok yoruluyor saat 8 gibi uykusuzluktan ve yorgunluktan çığlık çığlığa ağlıyor ve beni emmek istemiyor 4 gecedir bunu yaşıyoruz gözleri yorgunluktan kapandı kapanacak ama beni istemiyor. Birde yaklaşık 1 hafta önce emzik kullanmaya başladık gece uyumak için beni değil emziği istiyor. Biberonla mama verdim onu içti acaba meme reddi ile mi karşılarşıyayım ? yorumlarınız benim için önemli 🙏🏻