Milena21 selam hanmlar ben ayın 9 unda adet oldum geçen ayın bu ay daha olmadım annem ise süt veriyorsun kırkından sonra bidefa olursun sonra olmazsn sütü kesene kadar dedi?doğruluk payı varmı
Ata0905 Milena21 10 ay olmadım. Adet oldum sütüm bıçak kesiği gibi azaldı . İki ay zar zor verdim. Doğruluk payı var 🌸
Mrs_Mert Milena21 hayır sanmıyorum bebeğim 7,5 aylıktı ilk adetim gördüm. Şu an 9 aylık 2 aydır düzenli adet görüyorum sadece düzensizlik olabilir ama sütten kesene kadar adet sayısı duymadım hiç
kullanici_adi_yok Milena21 bebeğim 4 ay 10 günlük kırkımdan sonra hic adet görmedim daha bakalim ne zaman olacak bana da diyorlar emzirirken olmazsin diye
Tubiiiiiik Milena21 düzensizlik normal bende 52.gün adet oldum 15gün sonra bidaha oldum ondan sonraki ay olmadım diğer ay tam gününde oldum düzene girdi sonraki aylarda
Cns123 Merhaba bende doğum yapalı 3,5 ay oldu kırk gün kanamam oldu sonrasında geçen ayın 6 sında oldum bu ay daha olmadım normal mi acaba. 😐
idil1990 Milena21 yanliz degilsin gecen ay ilk defa adet oldum ayin 7 siydi bu ay ne gelen ne gidennnn 😭
Elaa4050_ idil1990 ahanda ben geçen ayın 4. De oldum bu ay tık yok in cin top oynuyo 😂🤔 valla kadın olmak ne zor hemen kuruyorum acaba hamile miyim die
deryardakayra Milena21 ben doğum sonrası kanamalarımdan sonra yani kırkım çıktıktan sonra olmadım umutla bekliyorum 4.aya giricez 10 gün sonra 😌
Beyza2020 Bende geçen ay oldum bu ay 5 gün falan geçti olmadım bende sizin gibi hamilleikten korktum test yaptım negatif sanırım düzensizlik oluyor