Ygzmomss Kekmez ya neden bu şekilde insanların postunu dalgaya alıyorsunuz. Kadın daha hiçbirşey yazmamış bebeğinin kilosu ile övünmemiş kimseyi küçümsememiş. Bir soru sormuş sadece. Yaptığınız ayıp.
Kekmez Zeynepazram yok valla bunun ki insan azmanıymış 😀 küçücükkene Karatay diyetine başlamışlar o derece 😂😂😂
ceren7s 6aylıkken 7.200dü şimdi 7aylık olduk kilo alımı yavasladığı için en fazla 7.500 falandır diye düşünüyorum erkek bebek. Ebemiz normal demişti
Kekmez Suuuuuuuuu Olmadı canım yapamadık işte sandalyedir masadır hafif yumuşak ne varsa yiyor evde mobilya kalmadı 😂😂😂😂
Kekmez Suuuuuuuuu doğru doğru bir arkadaşın çocuğu 40 günlük 60 kilo bu ne kız dedim benden şişman yok diyor çok zayıf 😂😂😂😂
Kekmez Ygzmomss size mi soralım neye nasıl tepki vereceğimizi her kim ki buraya konu açıyorsa gelecek cevaplara hazırlıklı olmalı hakaret ve saygısızlık olmadığı sürece kendi halimizde eğleniyoruz