Erva-mm ben electrolux kullanıyorum minimum ayarında çalıştırdığımda gayet sessiz çalışıyor
minik değil normal, ne çok küçük ne çok büyük bir süpürge çok yer kapladığını düşünmüyorum ben açıkçası
toz torbalı
maximum ayrında çalıştırdığımda da öyle çok ses çıkmıyor 3 aylık bebeğim var süpürge yaparken uykusu bölünmüyor çok ses çıkmadığı için