Demiralp canım bana bebisin yenidoganken en cok hangi konudan zorlandın desen ben yatıs pozisyonu derdim.eskiler hep yuzustu yatırmıs. Ben londradayım doktorlar kesinlikle sırt ustunyatacak bebegin ani bebek olumunden olur diye konustular.oyle bir konustular ki travma oldu bende. Brnim brbrgim sırt ustu yatmayı sevmedi. Reflusu vardı ve redlu yatagı olmasına ramen bir gun kusmugu bogaZında kaldı bogulacak gibi oldu dedim ben yuz ustu yatırmam.yan yatırıyım dedim surekli uyanır oldu ben de mecbur yuz ustu yatırdım. Az beklemedim basında kabuslar gordum fln. Sonunda ne zaman kendi kendime donmeyi ogrendi o zaman rahatladım. Simdi 10 aylık ben onu sırt ustu bırakıyorum o yan donuyo bazen yuz uatu yatıo kendisi buluyor en rahat ettigi pozisyonu.allah yardımcın olsun