Bsm bende çok üzülüyordum zamanında canım sanki biz anne olarak kötü bakmışız da ondan zayıf kalmışlar gibi bir algı yaratıyordu etraftakiler ama baktım kendim yipraniyorum çocuğum acıkınca mecbur yiyor sürekli yiyen biri değil ama acıkınca mecbur sevdiği şeyleri yediriyorum başkasına kulağımızı kapatmaliyiz canım kiloyla boyla anneligimizi sorguluyamazlar her anne ister evladı sağlıklı olsun uzun oldu ama bende bu konuda çok hassasım seni anlıyorum o yüzden üzülme sağlıklı olması bize en büyük hediye 😊❣️