Damla_K benimde belimde iki tane var, ama normal doğum olabilir diye konuştuk drla, son çatı muayenesi yapılınca üst çatı dar ,doğum zor olur ve büyük ihtimalle sezeryan olursun bebekte iri demişti ,riske atmadım üçüncü gebelik ve tek sağlıklı sonuçlanan olunca .