Oğlum 6 aylık ve kolik bir bebek olduğu için sallanmaya alıştı.. çoğunlukla beşiğinde sallanarak bazen de ayakta uyuyor… ancak sadece gündüzleri.. gece sallanmak istemiyor ağlıyor… yA kucakta yA da memede… gündüz haliyle sürekli sallandığı için uykuları kısa ve kalitesiz 😒salla dur yöntemini uygulayarak bıraktıran var mi anneler? Ayrıntısıyla anlatır mısınız? 🤲🏻