CemileF Kızlar bana mı öyle geliyor yoksa vakalar karantina döneminden daha fazla sanki. Burda bile açılan başlıklar arttı. Yorum yapanların yarısı covid yada şüpheli. Ben de iki hafta önce kaynanamlar için açmıştım. Hatta linç yedim bi ara. Allah sonumuzu hayıretsin diyorum. Çok daha dikkatli olmak lazım. Ben ve eşim aileden 9 kişi pozitif olmasına rağmen iki testte de negatif çıktık. Dünden beri halsizim miğdem kötü ve boğazım başım ağrıyor. Acaba ben de mi oldum diyorum.
gezentianne CemileF Olabilir arkadasımın ilki negatif 6 gün sonra oozitif cıkmıştı dikkat edim kendinize
Deletedmom414 CemileF zaten bu hastalığa yakalanmayan kalmayacakmış Korona olupta hiç belirti göstermeyende varmış. Taşıyıcılar yani
Berfe CemileF çok arttı ben sağlık çalışanıyım ve hastane personellerinde pozitif vakalar görülmeye başlandı test sayımız arttı o kadar korkarak gidiyorum ki işe 😞
Turasra Dün eşimin testi de pozitif çıktı iş yerinden kapmış ,karantinadayız. Ama temas olan kişilere falan asla test yapılmıyor bana ve bebeğime de yapılmadı. Belirti olursa gelirsiniz deniliyor çok saçma gelmeye başladı bu durum .
Turasra Canan_ aynen öyle canım bende bebeğim için korkuyorum .öksürük vardı çok hafif günde bi iki kez artarsa veya ateş olursa getirin dediler . Kendim pandemi hastanesinde hemşireyim bi ay sonra başlayacaktım korkuyordum covid servis kesin bulaşır diye . Evde buldu resmen beni ve bebeğimi . Eşimde kısa süreli ateş olmasa asla biz covidiz demezdim çünkü bende hiçbir belirti olmadı . Zaten aynı hane içinden biri negatif biri pozitif olamaz yani negatif olsa da yalancı negatiflik
Dadalove Biz İzmirdeyiz, eşimin iş yerinde de çıkmaya başladı, filyasyon sebebiyle eşime de pazartesi test yapılacak. Umarım negatifitr ve bizlere bulaşmamıştır. 🤲🏻🙏🏻 Vakalar kesinlikle artıyor özellikle de iş yerlerinde, insanlar çalışmak zorunda…
Yagizkus CemileF Evet arttı. Ben kendim şahit oldum.Dün test verdim.Kpvid için verilen yer tıklım tıklımdı. Ailede 3 kişi pozitif olmasına rağmen bize yapmak istemediler. Biz şikayetle gittik de yapıldı 40 soru soruyorlar yapmak için.En son onay verildi yapıldı.Kpederim kvalidem hastanede 22 saat sedyede bekledi odaya çıkaramadılar hastaneler dolu diye.Kğederimin dediğine göre bugün 30 40 kişi daha yatış yapmış. Oysa vaka dünkü ile hemen hemen aynı görünüyor. Sadece burda bile bu kadar yatış varsa geneli düşünemiyorum ben
CemileF Yagizkus kışa yeterli kit kalmadı için test sayısını sınırlı tutuyorlarmış diye duydum. Zaten millette önlem falan kalmadı artık önünü alamazlar hiçbirşeyin.
BeyzaLivaLeyla CemileF valla canım ben şuan düğündeyim ne sosyal mesafe var ne kimin kimi öptüğü belli hiçbir kural yok burda eskiden nasılsa şuan da böyle bu gidişle 2 değil 3. Dalga bile gelebilir
CemileF BeyzaLivaLeyla ah Türkiyede sosyal mesafe mi kalır. Çok zor günler bizi bekliyor. Pandemi değil resmen kıran olacak ülkede. Biz kendimizi deli gibi korumamıza rağmen yakalandık. O gün burda yazdığımda o kadar çok kişi bilip bilmeden yorum yaptıki. Hastalık ameliyat vs yüzünden ailecek görüşmek zorunda kakmıştık. 5 er günlük aralarla bebeğim ve büyük hala ameliyat oldu, kayınpederim böbrek nakilli kontrolü vardı. Ne olduysa o arada oldu zaten. Bebeğim doğduğundan beri annemin kucağına bile vermedim ne onu ne kendimizi tehlikeye atmayalım diye. Özellikle kayınpederim için. Nitekim geldi buldu bizi. (Eşim ve ben hariç) biz nasıl negatif çıktık hala aklım almıyor. Şimdi herkes iyileşti kayınpederim yoğunbakımda eşim perişan.
kullanici_adi_yok CemileF benim bi tane arkadasim yakalandı ve iyi oldu ama taburcu olacağı gun hastanede yer kalmadığı için hastaların ağır olmayanlarını kyk ya aktarıyorlar dedi yani vakalar o denli artmis .Herkes saldı ki evinde kalan kimse yok kalana da abartıyorsun diyorlar Allah sonumuzu hayır etsin.
vilnius kullanici_adi_yok benim de yengem (dayımın eşi) hastanede yatıyor ve durumu çok kötü, oksijen vs. Veriyorlarmış. Dayım arayanlara aramayın demiş çünkü telefonu açmak için bile tek başına desteksiz kalkamıyormuş yerinden. Hemşire getiriyormuş telefonu . Umarım iyileşir inşallah ya
kullanici_adi_yok vilnius 😔Rabbim şifa versin.Cok hafife almaya başladı herkes artık hastalığı bilmiyorum böyle ne olacak.
Canan_ Turasra evet bende öyle düşündüğüm için açıkçası eşimden uzak durmuyorum bebeğimi maskeyle emziriyorum eşime hap geldi onu kullanmaya başladı bugün ben test yaptırmadım düşünmüyorum da şuan nasıl olsa pozitifimdir koku kaybım var benimde eşiminde
Mucizem_06 Turasra çok geçmiş olsun inşallah değilsinizdir oyleysenzde kolay atltrsiniz inşallah biz kiranın ilk ciktgi zamanlar ailecek oksuruyorduk ama nasıl öksürme ne benim ne bbegmn nede esmnki kolay kolay kesilmiyodu atesmiz yok diye gitmedik bı ay sonra geçti acaba sadce öksürük belirtimi
Yagizkus Turasra gerçekten mi. Nasıl emin olucaz peki ya pozitif ve belirti vermiyorsa. Eşimin kan sürüntü tomo temiz. 5. Gün test yaptırdı
Turasra Canan_ eşimde de aynısı oldu Tat be koku kaybı en son bunlar oluyormus sanırım iyileşmeye yakın . İlaç verdiler zaten emzirme döneminde verilmiyor kadınlara .bende eşime anlatmaya çalışıyorum uzak durmana gerek yok sen bu virüsü maske taktığın ortamda kaptın ben nasıl maskesiz durduğun yerde senden kapmayım diye 😁🤦🏼♀️ Bebeğe de yaklaşıyorum mecbur .oda kaptı kapacağını yavrum. Sürekli ateş kontrolü yapın kısa sürede atlatırsınız inşallah 🙏🏻Bi şekilde herkese bulaşacak