15 aylık bir kuzum var 78 kg ile hamile doğuma 100 kiloyla girdim doğumdan bu güne kadar 86 ya düşebildim diyetsiz ama 15 haziranda diyete başladım sabahları yumurta peynir zeytin salatalık domates sonra ara öğün yaptım kahve hurma ceviz öğlenleri yulaflı yoğurt içine meyveler koyuyorum 2 3 saat sonra yine ara öğün meyve ve kuru yemiş yiyorum soda içiyorum akşam 6 da akşam yemeğini yiyorum ekmeksiz abur çuburu kestim kola hastasıydım bıraktım 3 hafta da 6 kg verdim spor haftaya da 1 2 kere leslie yapıyorum vaktim olmuyor en önemli su 3 litre içiyorum ama sağlıklı Herseyi yiyorum 1 yaşına kadar diyet kafamda yoktu ama gören herskes sana noldu demesi canıma tak etti sizde yapabilirsiniz zamanı geldiğinde hiç yeşil çay içmiyorum sizde içemeyin