Safinazsena Dört günlük olduk arkadaşlar bebeğim göğsümde emerken uyuyo beşiğe bırakıyorum ondakika durmuyor süreklikıcağımda uyumak istiyor akıl verin
Matmazell_ Safinazsena 😊 yanii bunun tek bi aklı olabilir sürekli kucağında uyucak kuzum 3 ay yanından bi dk ayrılamadım kızımın sonra düzene girdi yavaş yavaş 😊 şuan 11 aylığız hala bile yanında uzandığımda daha güzel uyur
Giraysmom20 Safinazsena biz dört aylık olucaz gece yatağında Kısa süreli yatıyor sonra koynumda bende ne yapacağımı bilmiyorum 🤭