mrvt01 Oğlum 9 aylık . 8 aylık olduktan sonra gülerken ya da heyecanlandığında kendini çok kasıyor. Var mi başına gelen . Nörolojik bişey mi? Yoksa huy mu değiştiriyor. Çok üzülüyorum kötü bişeydir diye. 😢
Alinsmom mrvt01 oyun yapiyordur muhtelemen siz yine takip edin ama sonradan olduysa basa darbe vs almadiysa norolojik degildir diye dusunuyorum. Cok tuhaf bu zamane bebekleri herseyi gorup kaydediyorlar farketmeden ogreniyorlar.oyle bir seydir
mother_of_2_boys mrvt01 bence videosunu cekip bi doktora gösterin allah korusun norolojik bişeyse gec kalmamış olursun insallah değildir
Demirbebek Kötü düşünmeyin ben huy değişimi DİE yorumladım başıma gelmedi ama iyi düşünün tabi tedbir amaçlı gözlemleme ye devam etmenizi öneririmmnacizane ama inanın huyu suyu hep değişiyor bunların 👀🤯🙋🏼♀️🌸🌸
mrvt01 Demirbebek Bende öyle düşündüm canım sanki bile isteye yapıyor gibi geldi ama insan korkuyor işte 😔