Baloglum93 Çoğu doktor mama da da su olduğu için gerek yok ama içiniz rahat edicekse 1 2 çay kaşığı verebilirsiniz diyor ama içme suyu olacak
Ececik07 AYLININANNESI2020 vermeyin bebeğiniz çok küçük su olmaz onun için benim 3.5 aylık mama da alıyor hatta çoğunluk mama ona rağmen doktorum kesinlikle verme o yeteri kadar su içiyor dedi
GizemLina7 AYLININANNESI2020 2buçuk aylık kızım var bende hem meme hem mama ile besliyorum 40 çıktıktan sonra su vermeye başladım şimdi suyun tadına alıştı bile
GizemLina7 Doktora sorsan 6 aya kadar yasaklıyor ama hava sıcak bide bazen eski insanları dinlemekte fayda var son bir aydır yediğim yemeğin suyundan serçe parmağımla tattırıyorum eskilerinde bi bildiği var
Asee Mrsarslan41 bende aptamil kullanıyorum canım ama her bebek aynı olmuyo bide bana hemşire sen ne kadar verirsen bebek hepsini içer demişti bende ilk ayında öyle veriyodum