Canım benimde bebeğim 15 günlük ve şuan ağlıyorum bu post Allah tarafından karşıma çıktı heralde bende post acicaktim bebeğim aç memeyi tutuyor 3 dk sonra ağlama krizine girip memeyi tutmaya çalışıyor ama tutamıyor kafayı yiycem niye biberon tutmuyor ve bugün kaç kere emdiyse kustu hep Dr götürdüm normal bebek kusarda hapsirirda diyip gönderdi hareketli bir bebek bunun bisiyi yoktur dedi ve özele gittim adı özel canım çok sıkkın ne yapıcami şaşırdım