Melisahsendursun Beyzanurr ben kullandim tavsiye etmiyorum a101 bezini ilk once cok naylon bi bez vede azicik cis yapsa cok kokuyor fiyat bakimindan uygun ama gene siz bilirsinizz
Eylulum Beyzanurr cok adi bir bez. Canbebe kullan daha iyi. Pisik problemi de bebekten bebege degisiyor.
anqeL E bebek in kendi markası var,baby mee kesinlikle tavsiye ediyorum.Bebeğim 5 aylık bugüne kadar prima premium care kullandım, ama aynı kalitede baby mee aldım, sıvı göstergesi , pudra kokusu yapısı çok kaliteli ve primanın neredeyse 3/1 fiyatı çok memnun kaldım👍👍