Eltiler her zaman seytandir. Asla güvenme. Görümcelerde yalakadır, bi gün sana onu kötüler yarın onunla iyi olur. Sonuçta ikinizin de kocası kardeşi oluyo, yengeleri yüzünden arası açılsın istemez. Mecburlar yani ortada olmaya. Sen yüzeysel konuş niye dertlesiyorsun, kendi kendine etmişsin. buraya yaz biz dertlesirdik seninle 😀