Aysen58 Arkadaşlar bebeğim 2,5 aylık prematüre bebek bu zamana kadar Aptamil prematüre mama kullandık bugün hipp combiotic mamaya geçtik ancak bebeğim her mama sonrası baya ağlıyor ikiniyor gaz cikario ama hala gaz var nasıl yol izlesem yardımcı olurmusunuz
DenizEymen Aysen58 golden goat varmış keçi sütlü bizde sma kullanıyoruz 3 tane denedim hepsi gaz yaptı
Deletedmom414 Bende sma kullanıyorum benimkide aynı hep çok gazlı. Dr hangisini kullanırsan kullan inek sütünden yapıldığı için mamalar bu sorunları yaşarsınız dedi