Rmeysa058 Almanya’nın neresinde yaşıyorsun. KOKİ diye bir organizasyon var. oraya başvuruyorsun. Biraz zorlanıyorum diyorsun. Eve hemşire gönderiyorlar. Hiç bir ücret ödemiyorsun. bizim hemşire dün 2. Kez geldi. Sorunumuz uykuydu. Artık çocuğum gündüzleri uyuyor. Hemşirenin çok faydası oldu. Tabi sadece uyku ile ilgilenmiyor aklına takılan bütün sorulara cevap veriyor.
Aslında doktorun her seferinde bebeği tartması lazım. Eğer tartmıyorsa eczaneden terazi kiralayabilirsin. Biz öyle yaptık. 6 haftalığına haftalık 5€. Sütünün yetip yetmediğini de önce bebeği tartıp sonda emzirip sonra tekrar tartıp ne kadar içmiş bakabilirsin.