Semam evet bizimkide deniz suyu adı 0.9 izotonik sodyum klorür 15 dk ara ile her iki burun deliğine de sıktık bu kadar ya burnundan çıkardı kendi yada dışkısından. Eğer burundan cıkarmazda dışkısından cıkarırsa kakası sümüksü gibi oluyor bu sıktığımız şeyden dolayı panik yapmayın. Biz sadece sıktık bıraktık extra bişey yapmadık. Hem sümük varsa çıktı hemde hırıltı geçti bunu günde 3 4 defa uygulayabilirsiniz herhangi bir zararı yok