Öncelikle Geçmiş olsun.. 16 günlüktü göbeği düştüğünde ve kızımda o yakma işlemini haftada bir kere olmak üzere tam 6 kere tekrarladık .. yaşadığınız akıntı normal zamanla düzelecek bende o süreçte nerdeyse ümidimi kesmiştim akıntılar çok yoğundu öyle üzülüyordum ki hiç geçmicek hep böyle akıntı gelicek ve göbek deliği bu kadar yakma işleminden sonra hiç güzel olmıcak diye düşünüyordum şuan 6 aylığız dünyanın en güzel göbek deliği benim kızımın ki gibi geliyor bana 🥰 (inşallah olmaz ama yaptırdığınız işlemi bi kaç defa yaptırmak zorunda kalırsanız şayet benim gibi korkmayın diye anlattım yaşadığımız süreci 🤗)