urasinannesi34
Rotavirüs aşısı özel bir aşı devlet karşılamıyor o nedenle yazdıramazsınız…Eczaneye önceden bilgi verin getirsinler soğuk durması gerekiyor aşı dolabında siz alın hemen gidin sağlık ocağına yaptırın. Ama zamanını geçirmeyin. Kendiniz içirmeye de kalkmayın!!! Öyle bir yorum gördüm bu su mama değil sonuçta aşı…Doktor diline bastırıp içirdi bizimkine onunda genze kaçırma riski falan olur kendiniz yapmayın…