Busesrmz çok geçmiş olsun canım. Umarım hemen atlatırsın. Her lavabodan sonra ben 31 gün boyunca tendirtiyotla pansuman yapıyordum büyük abdestten sonra da sabunla yıkayıp pansuman yapıyordum. Ve ağrsıı için de dediğim gibi uyuşturan bir krem sürüyordum en azından az da olsa rahatlıyordum. İstersen ismin de verebilirim. Benim de ilk Doğumumdu ve çok yırtılmam vardı ondan dolayı 45 günde anca kendi kendime iş yapabildim . Sende Çok dikkat et canım 🙏🏻