Merhaba bebeğim 15 günlük son günler de beni emzik yapmış durum da ağlıyor ve ellerini ağızına götürüyor sürekli emziriyorum yataga koyuyorum 10 dk sonra yine istiyor acaba emzik için erken mi yoksa vermelimiyim sonradan emziğe çok alışırsa zorlanırmıyım