Ftmgk Selam arkadaşlar 32 günlük bebegum ya ağlıyor ya uyuyor uyanık olduğunda etrafına bakmıyor sakin bı şekilde durmuyor hep aglama halinde sizinkiler nasıldı 1. Ayda
MinnakAsel Ftmgk normal canım biz neler çektik ilk 1. Ayda 2 . Ayı doldurunca şükür hafifledi etrafına bakıyor gülüyor duruyor muhtemelen gazı vardır ben tek bakıyorum kızıma Allah seni inandirsin ilk iki ay kahvaltı yapmaya kalktigim anda basiyodu çığlığı asla durmuyodu günden güne biraz daha sakinlesiyolar
Eses20 Ftmgk şu an gözleri de tam anlamıyla uzağı görmüyo zaten, ondan etraf ilgisini çekmiyor. Ağlaması gaz sancısından da olabilir, ayaklarını karnına çekip ellerini yumruk yapıyor mu ağlarken?
Kralichee Ftmgk Eşimin ilk zamanlar ki lafı 😄Canım zamanla düzene girer suan dış dünyaya alışmaya çalışıyor
Gunes55 Ftmgk 38 gunden slm bizimkide oyle ama gelisme kaydediyor arada bakiniyor falan. Bence buyudukce duzelecekler
Ftmgk MinnakAsel dediğin gibi canım kahvalti yapmaya vakit bulamıyorum çok yoruldum inan ki umarım bı an önce biter 🙏
Ftmgk Eses20 evet canım gaz da var iki farklı damla kullanıyoruz ama geçmedi bı türlü sürekli ağlayınca telaş yapıyorum
Glsmblm3 Ftmgk ne kullanıyorsun canım 31 günlüğüz ben artık neyin fayda ettiğini anlamadım sab simplex mi nurse harveys mi relaktaz mi inam bilmiyorum artık öğün öğün kullanmaya başladım nurseyla sab simplex i
Ftmgk Glsmblm3 metsil ve zinco kullanıyorum canım ilk zamanlar etki ediyordu şimdi etki etmiyor gibi kıvranıyor çocuk gaz dan