2 aylık oğlumun idrarında koku ve renginde sarılık var aslında öle sapsarı degil ama bezine yaptgında önceleri hiç belli olmazken şuan barız belli bunun üzerine enfeksıyondan şüphelenerek tahlıl yaptrdık fakat temiz ççıktı ve emzirdikten en fazla 5 dakıka sonra hemen idrarını yapıyor bu normal bir durum mu çünkü yeni anneyim yardımcı olur musunuz ?