Iyi gunler arkadaslar bi hafta once dogm yaptm bebegim sarilik oldu persembe 13 du bugun bakuldi 10 ama doktor kan degerinde biraz düşmüş kalbinde de ufak bi delik olabilir dedi cocuk hemotolojiye ve kardiyolojiye gidin dedi cok üzgünüm aranizda boyle.durumlarla karsilasan var mi