zaynebimmm kizlar bebegim 18 gunluk yarim saatte sut sagdim 40 cc cikti simdi uyandi emzirmeye. devam ettim yutkunma sesi geliyor ve 12 gunlukken kontrole gittik. kilo almisti cis bez sayimizda iyi ama sagimda neden o kadar az cikiyor ya
Umay_ zaynebimmm Bebeğin emmesiyle sagarak çıkardığımız süt miktarı bir değildir. Bebek her zaman daha fazla çeker. Onu ölçü olarak görmeyin. Tavsiyem emzirmeden önce değil de emzirdikten sonra sağın. Bu şekilde göğüslere süt yetmiyor sinyali gidiyormuş böylece daha fazla süt uretiyorsunuz :) Ben de 3 gündür sagiyorum. Sütüm bayağı artıyor bu şekilde. Her 2 3 saatte bir de eger bebek emmediyse yine sagiyorum.