Benim doktor 1 çay kaşığı verebilirsin demişti. Hatta içine 1 çay kaşığı da tane kimyon atıyordum. Çok sancısı olduğunda vermiştim. Faydası oldu mu dersen, bence olmadı. Damla olarak da biogaia kullanıyordum aynı zamanda. O da işe yaramadı bizimkinde. Nurse Harvey’s şurup kullanmaya başladık, biraz rahatladı.