zeyzey29 yaklaşık 3 hafta önce moda selvimden ferace sipariş verdim. Medine ipeği kumaşıydı oda. Benimde Medine İpeği bi şalım var. Öyleyse çok iyi dedim dökümlü rahat olur diye. Geldiğinde hayatımın şokunu yaşadım. İçimi tamamen gösteriyor. Altına elime koyuyorum elim tamamen gözüküyor 😀 dökümlü değil sürekli kırışan bir kumaş. Öyle kalitesizki anlatamam. Tül gömleklerim bile ondan daha kalın daha kaliteli 😀 korona zamanı bebekle çarşı gezmeyim diye aldım ama tövbe ettirdi :) Geldiği gibide geri gönderdim zaten.