Ben doğumdan sonra tedavide gördüm rahim sarkması olmuş, idrar torbası aşağı inmiş kaslar yırtılmış doğumdan dolayı özelde tedavi gördüm eski haline dönecek denildi daha kötüydü aslında çoçuk doğduğu halde kaldı 3 ay hiç toparlanmadı teravi gördügam halde hala genişlik var ebenin kesik attıgı yerden açıklık görünüyo hiç memnun değilim bu halinden.