meftun1anne eymenssmom valla aynısından benim oğlumda da var şu an hemde bu şekilde doktor alerji testi yaptı negatif çıktı isilikmiş sıcaktan oluyor mümkün olduğunca sık yıka dedi ama şunu da belirteyim bu kadar fazla değil benimkinde kısım kısım var
demetdiyebiri35 eymenssmom ilik cnm benim oğlandada oldu hatta yüzünde de herkes süt alarjisi dedi ama değilmiş 3. Aya girdik geçti çok şükür çok sıcak giydirme hergün banyo yaptır geciyor
belizberil3009 eymenssmom isilik gibi duruyor. Sıcaktan oluyor. Benim kızımda da oluyor sonra geçiyor.