Ysmkzlbga Bazen peynir kıvamında çıkartıyo Bazen minik kusmalar bazen hiç kusmuyo ayrıca uykuya dalamıyo 2 gündür böyle sabah 4saat Akşam 4saat uyanık uyursada uyanmıyo
Elifaydn Ysmkzlbga canım benim bebeğim de 25 günlük aynı problemleri yaşıyoruz hiç kusmazdı bi anda kusmaya başladı , huzursuzluğu başladı dün 6 saat uyumadı çıldırdı , bugün de deliksiz uyuyor , bir günü bir gününü tutmuyor anlayamıyorum
Sunasenel Ysmkzlbga Sürekli kusuyorsa fışkırarak reflü başlangıcı bunun için reflü yatağı almanız gerekiyor ki zaten ilk iki ay onda uyuması gerekiyor kuşanmadık reflü olmaması için uyuduğunda eğer sarılık probleminiz yoksa uyandırmayın bırakın uyusun acıkınca kendisi uyanır zaten sağlıklı günlerde büyütün inşallah 🙏🍼
Tugbacolak Ysmkzlbga bebekler kusabılıyor elbette canım egerkı kılosunda gelısımınde sıkıntı olmuyorsa problem degıl kusması agız sızdırması degılde fıskırtarak oluyorsa doktora göster bı reflusu olabılır eger varsa erken tedavıye baslanır uyku konusuna gelınce benm kızımda ılk zamanlarında bazen gunduz hıc uyumuyordu bazen sadece yemege kalkardı degısıyor
Kayra-smom Ysmkzlbga yastık kullanın reflü olabilir kusma nedeni emzirirken de bası yüksekte tutum sıvının midenden geri agıza çıkmazsını yükseklik vererek engelleyin öyle geçirdim
Ysmkzlbga Elifaydn YouTube bi doktor Var haftalık gelişimlerden bahsediyo huzursuz acı çekermiş gibi davranmaları normalmiş alışma aşamasında diyo ama kusmalar hakkında ikimizde tecrübesiz
Synmannesi Canım benim kızım da bugün 16 günlük kusmalar başladı senin dediğin gibi bazen çok bazen orta
Ysmkzlbga Sunasenel tüh ya bilseydim baştan beridir kullanırdım sarılık var malesef 8 çıktı an son yine devam ediyorum 2 saate bire
Ysmkzlbga Kayra-smom yastık koydum şimdilik bakalım reflü yastığını alayım ozaman yinede bugün burnundan geldiğine ilk defa şahit oldum varmı ki
Kayra-smom Ysmkzlbga gelebilir burnundanda geliyordu bnmde bende aldım reflü yatagı ama kullanmadım yastıkla çözdük. Hep yastıkla yatırdım gündüz daha yüksek gece daha ince bebek yastgıyla merak etme endişelenecek bisey degil
Ysmkzlbga Kayra-smom çok teşekkür ederim bu konuda yeni anne adayları tecrübesiz kaldılar umarım sizin bu söylediğiniz bi nebzede olsa rahatlatmıştır
Kayra-smom Ysmkzlbga bende cok ağlamıştım ilk zamanlar kusarken tıkanıyordu yutmaya calısıyordu bisry olacak diye ödüm kopuyordu. Rabbim yardımcı oluyor. Kusmayı da cok takmıstım gercekten ama yastık cok düzeltti. Cok zormuş annelikk 4 aylık olduk bile. Sallamaya da alıştırmayın ondan cok cekiyorum şimdide dalınca bırakın kenarda uyusun benimki her dk sallatıyor koca gün yerimden kalkamıyorum. allah herkese kolaylık versin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Meva_ Ysmkzlbga benimki de 18 günlük ben kontrole götürdüğümde sordum, doktor fazla geleni kusar dedi O yüzden sıkıntı yapmiyrm
Cn2121 Bizde büyükler derler ki peynir kıvamında kusuyorsa süt yarıyor demek ki inşallah bebişinde bu sebeptendir
Mutluluk Ysmkzlbga yenidoğan da kusma çok normal benim oğlum o kadar çok kusardi ki yani ne bize kıyafet ne ona kıyafet dayanirdu kaç tane doktoraa götürdüm ama fışkırır tarzı olmadığı sürece sıkıntı Yok dediler
Nilnil Ysmkzlbga sürekli memedeyse normaldir canım cnku doymak icin emmiyolar anne kokusu içn emiyolar ve fazla emdigni cıkarıyolar benm oglumda öyleydi 6 aylk baya azaldı ama yne de kusuyo ara ara