Sevgi1 Yüzümde günes lekesi olmus kocaman küçükler vardı zaten o nasıl gecer acaba eczaneden de alırım dogal bişi varsa onı da yaparım yeterli gecsin ya
selon Sevgi1 benim sivilce lekelerim vardı dogumdan sonra oluşan sımya evi diye bir marka var onun leke kremını kullandım lekelerde azalmalar oluştu :)
Haticesglm Sevgi1 ben bu aralar yeni bir şey deniyorum. Hametan (sarı olan) ile madecassol kremlerini karıştırıp kullanıyorum. Yüzümü her gün banyo lifi ile yıkayıp hemen ardından bu karışımı sürüp uyuyorum. Karışım dediğim ise; o an iki kremi de avucumda karıştırıp yüzüme sürüyorum. Güneş lekelerimden biri bariz soldu umarım bu yöntemim işe yarıyordur da o yüzden solmuştur.
Sevgi1 Menekse0804 sende de mi var lekeler karbonat limon zeytinyağ iyi dediler dün yaptım ama gecmedi 🤣haftada 2 yapcakmısız
Humi Sevgi1 haftada 2 devam edin faydasini gorursunuz. Cok arkadasim var bi ton para verip kremler bakimlar soydialar vs. Yaptirdilar ama hicbiseye yaramadi. Karbonatin faydalarini biliyoruz zaten zeytinyagiyla
GmzSnn Carbon peeling we dermapen ile lekeleri temizletebilirsiniz 😌 yalnız eğer lekelenmeye meyilli bir yüzünüz warsa yaz kış güneş olmasa bile yüksek faktörlü kremler kullanmanız lazım😌 yoksa lekeler tekrar yerleşecektir.
ymn2019 Bende de vardı doktor bana 2 renk acici kremi karıştırmamı söyledi yüze zarar vermesin diyede avene nin bir nemlendirici türünü verdi isimlerini yazarım benimkini açtı düzenli kullanımda tabi en azından eskisi gibi belli olmuyor tam anlimdaydi
Sevgi1 Haticesglm yap bakalım gecerse söle yine ya cok çirkin millette leke yok ben çiş leke fln yaslı gibiyim