durdane19 meraba anneler 1 aylik bebegim var diş agrisi cekiyorum sadece parol içebildim ve gargara yapabiliyorum bu durumu yaşayan varmi napabilirim baska internette narkozdan8 saat sonra emzirebilirsiniz diyor