Wommy Bebeğim 2.5 aylık oldu nerdeyse her gün baş dönmesi yaşıyorum normal mi emziren annelerde olur mu ? Tansiyon mu düşüyor şeker. Mi bilemedim.Doktora gitsem mi acaba
Poncikmom25 Wommy merhaba benimde oluyordu ama aç yada susuz kaldığımda sizde sebepsiz sürekli oluyorsa Bi doktora sorun kansızlık falanda olabilir aç susuz kalmayın 💐🌺
elizabeth Wommy bende şu aralar yaşamaya başladım başım dönüyo midem bulanıyo sıcaklar etkiliyo diye düşünüyorum
Mirosum Wommy kansızlık olabilir Bi kontrol yaptır bence süt miktarını falan da çok etkiliyor diye biliyorum Bi kontrol ettiren iyi olur
Mom9 Wommy şekeriniz düşüyordur benimde ilk zamanlar oluyordu. Emzirdikten sonra hemen ağzıma tuzlu bişeyler atıyordum kendime gelmek için
Mirosum Wommy ya da sıcaklardan susuz kalıyorsa vücudun tansiyonun da düşüyor olabilir bol bol su iç canım dikkat et kendine bir de emzirirken oluyormuş Allah korusun bayılırsın falan emzirmeye başlamadan önce tatlı at ağzına şekerin düşüyorsa onu engeller
Deletedmom413 Wommy Yeniyken her emzirme sonrasi oluyordu ek gidaya gecip emme araligi uzayinca rahatladim :) Gece kalkip cikolata kek muz su surekli bisey yiyodum
Rabia_38_01 Deletedmom413 demi ya bende öyleydim şimdi ek gidaya gecti gunde 3 defa ek gida veriyorum yememde azaldi bari 😂
Rabia_38_01 Wommy ilk 2-3 ay bende de olmustu sık sık ama her gun deildi ustunde durmadm sonradan da gecti zaten senin sık oluyormuş bi.kan tahlili fln yaptır
Rabia_38_01 Deletedmom413 bende.iste hAmile gibi gunde 5-6 öğün yiyordum uce düştüm neyse ki normal insanlar gibi 😂