deletedmom913 ben aynı durumdayım . Önce emziriyorum sonra mama veriyorum. Eşimden geldiğince de bi öğün mama veriyorsam bi öğün sadece meme veriyorum. Bence kendini üzme her anne ve bebek farklıdır stres yapma ben yaptım neler neler ne kadar artırsam da oğlum doymuyor iki memeyi de emmesine rağmen. Yutkunma sayısını bile hesapladım mamayla karşılaştırdım neler neler aklın almaz . Öğrendiğim şey oluruna bırakmak yapabileceğini yaptıktan sonra. Olan sütün de azalmaz bu sayede