Mirage91 Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık boynu kat kat olduğu için kırmızı çizgi var sıcaklardan dolayı, krem sürdüm hala kırmızı isilik başına gelen var mı ne sürüyor sunuz? Ben sudocrem sürüyorum hala kırmızılık geçmedi