Baharas Bu mamayı kullananlar varmı 20gundur kullanıyorum kokusu cok kotu :( baska mama onerınız varmı acaba
Mete_moms Baharas sma falan daha kötü kokuyo inanki 😅 bebelac gold olabilir biraz daha peynirimsi kokuyo en azından 🤷🏼♀️ Bende 8 ay hipp kullandım en gaz yapmayanı oydu ☺️
TalentedMom Baharas organik mi combiotic mi kullanıyorsun ? Ben combiotic kullanıyorum koku almıyorum çok da memnunum anne sütüne çok yakın ve hiç bir zararlı içeriği bulunmuyor
Ceydakoruc Baharas bende hipp combiotik kullanıyorum hiç bir koku yok aksine diğer mamalar aşırı kokuyo bi tek bu kokusuz 🤷🏻♀️
Sevgilimmm Baharas combiotic kullanıyorum 5 aydır. Pek bir kokusu yok ama mamalar genelde hafif bir kokuya sahip zaten
Hamzam Mete_moms hipp kabız yapmadı mı,iyi gaz yapmıyor ama kabız oluyo yavrum,ama mi geçsem diye düşünüyorum ama çok da değiştirmek istemiyorum,acaba suyunu mu fazlalastirsam
Mete_moms Hamzam sma kabız ve gaz yaptı bizde canım prematüre benim oğlum doktorda hipp combiotic önerdi 8 ay kullandık ama malum zamlar sonucu bebelac golda geçtik aralarda sma denedim yine her seferinde gaz kabızlık yaşadık
Derensmom Ben de hipp combiotic kullanmaya başladım gaz hiç olmuyor ama kakasını yaparken çok çok zorlanıyor kıpkırmızı oluyor ve katı yapıyor değiştirilmesi mi gerekir acaba
PonciKom Baharas hipp cok iyidir kokusuna takılma ben bıkere keçisütlü mama aldım ısmını unuyym guzel markaydı vocugum nasıl içiyor dedm kusuryordum az kalsın:)) onu kullanmıyorsun bebelac kokmuyor
meryembetul Baharas humana kesinlikle tek tawsiyem o… Sma kullandım kizima nedense gaz yapti humanaya gectik elhamdülillah gqyet rahat insallah Allahin izniyle
Hamzam Mete_moms Ya yeterki skntisizi olsun diyorum ama yok öyle bı mama galiba yani deneme tahtası da yapmak istemiyorum çocuğu sürekli değiştirerek ama Dr dediki kabız olmaması lazım değiştir dedi mamayı,şimdi sma geçicem galiba🙁
Mete_moms Hamzam canım mecburen denemen lazım her bebeğin bünyesi farklı çünkü bizde çok denedik aptamil sma hipp bebivita bebelac 🤷🏼♀️
Melikeeee0 Bende hipp combiotic kullanıyorum bebegim de severek içiyor, kokusu normal bence doktorumuz da bu mamayı önerdi bize